26 Mart 2013 Salı

Nar Ekşisi Nasil Yapılır, Evde Nar Ekşisi Nasıl Yapılır, Nardan Nar ekşisi Yapılırmı, evde Nar Ekşisi Yapılırmı, Kendim Nar Ekşisi Yapmak İstiyorum, Resimli Nar ekşisi Tarifi, Nar ekşisi Nasıl Yapılır Resimli Anlatımı, Resimlerle Nar Ekşisi Tarifi,


Kendiniz evde Nar Ekşisi Yapmak İstiyorsanız Size Tarifini Yapıyorum, Gerçi Ben Bahçede Yaptım ama siz evdede yapabilirsiniz,

En Az on kilo ekşi Nar alın, narın suyunu çıkartın, bu iki yolda olur biri tek tek tanelerini ayırıp sıkmak diğeri narenciye sıkacağıyla sıkmak, biz tek tek taneleri çıkartıp elimizle sıktık,










Narların Tanelerini çıkartık yukarıda görüldüğü gibi, sonra bunları elinizle ezin,










Daha sonra narin suyunu ince bir tülbentle tencereye süzün,








Suzme işi bittimi tencereyi ocağa oturtup kaynatmaya başlayın, orta bir ateste tahminen üç saat kadar kaynatacaksınız, kıvamı rengi koyulasınca indirin soğuyunca şişeleyip kullanın afiyet olsun,

Not: Otuz kilo kadar nardan bir kilo nar ekşisi çıktı ve çok zahmetli sağlıklı olduğu için zahmete değer ama hazır almak sanki daha cazip)))













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder