26 Mart 2013 Salı

Bebek Yelekleri, Bebek Yelekleri Modelleri, Örnekleri, Çeşitleri


2013 derya baykal yelek modelleri yeni
Biricik bebeklerimiz için her zaman yapacak güzel işlerimiz mutlaka vardır. Onlar bizim geleceğimiz onlara ne yapsak az gelir. Bizler birer anne olduğumuz için farklı duygular taşıyoruz, anneler fedakardır. Bu nedenle bebekler için güzel tatlı yelek örmek hoş olacak. Yarasa modellerinden tut bolero modellerine kadar bir çok resmi sizinle paylaşacağım. Bebeğim için nasıl örgü el işi yelek örebilirim sorunun yanıtlarını bulacaksınız. 2013 yılına girdiğimiz bu dönemde çoğu genç anne artık çocuklarına el işi örgüler yapmaktan erinip hazır almayı tercih ediyor. Çünkü bebekler çok hızlı büyüyorlar. Hanımlar şunuda unutmamamız gerekir ki, ileride güzel birer hatıra olabilir bebeğinize öreceğiniz güzel bir yelek veya hırka.

Sıklıkla Derya Baykal'ı izliyorum, onun bir bölümünde bebekler için yelek modelleri ile ilgili tasarımlara yardımcı oluyorlardı. Ben de bu durumdan heveslenip ileride potansiyel torunlarım için mini mini yelekler örmeye başladım. Renkli renkli yün ipler kullanıyorum, renkli kurdelalar aldım. Aşağıdaki el işi yelek örneklerinden bakarak sizlerde bebeğinize yelek örebilirsiniz.



beyaz kapşonlu sık işlemeli yelek


mavi yeşil beyaz renkli yelek

yarasa modeli yelek


kardan adam modelli yelek






kamyonlu yelek







Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder